Dag 2, Stranddagje - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu Dag 2, Stranddagje - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

Dag 2, Stranddagje

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

18 Juni 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Vanmorgen waren we al vroeg wakker. Om ca 3-4 uur waren we klaar wakker. Tja... Lang leven het tijdverschil. We zijn blijven liggen tot ca 700 uur. Eruit en toen geprobeerd mail voor elkaar te maken. Er kwam wat binnen en er ging wat uit, maar echt soepel ging het niet. Oh wat zijn wij gewend aan Internet.

We hebben de mail gecheckt bij de receptie en na een lekker ontbijt op het terras zijn we naar de meeting van Arke geweest op het strand, Zanzibar. Prima en informatief, maar wij zoeken altijd veel te veel zelf uit. Op de terugweg naar de receptie gelopen en voor drie dagen een auto geboekt. We willen toch zeker iets van de omgeving gaan zien.

In de middag hebben we geluncht op het strand en hebben er lekker gelegen tot een uurtje of 17.30 uur. Heerlijk is het met de wind erbij. De hele dag prachtig weer, maar je wordt er niet dol van omdat er echt een krachtige wind staat. Ook is er geregeld een wolkje. Onder de palmboom was het prima vertoefen. Boekje erbij en een drankje. Heerlijk. Pascal noemen we nu roodborStje en ook Aniet had hier en daar wel wat rood. Dus gelukkig niet te lang gebleven.

In het appartement gedoucht en toen terug naar Zanzibar om een hapje te eten. Pascal een lekkere Sate en ik een heerlijke vis van de dag (Snapper). We hebben nog stukje om gelopen en in het appartement zijn we om ca 21.30 naar bed gegaan. Denk dat het nog wat te maken heeft met tijdverschil.

+ zon, zee en strand
+ eten