10 augustus, Thuiskomst - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu 10 augustus, Thuiskomst - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

10 augustus, Thuiskomst

Door: PenAHolthuis

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

11 Augustus 2011 | Nederland, Apeldoorn

Om ca. 6.00 uur zijn wij woensdag 10 augustus geland op Nederlandse bodem. Wij willen niet klagen, maar de terugreis was lang en onrustig. Wij hebben onderweg veel turbulentie gehad en ook het slapen ging met de twee bekende ingrediënten van de heenreis niet volgens plan!

1) Valdispert deed zijn werk niet
2) De oordoppen zaten goed, maar hielpen niet echt om in slaap te vallen

Kortom het waren 11 lange uren...Gelukkig maar dat je veel video's kan kijken. Ook het eten kwam op tijden, die voor ons helemaal niet klopten. Ook waren het warme maaltijden...die ik bijvoorbeeld 's ochtends vroeg echt niet op een nuchtere maag wegkrijg...hahahaha

Eenmaal uit het vliegtuig ons even opgefrist en toen naar de bagageband. De eerste koffer kwam al bij de eerste ronde op de band. Op de tweede moesten wij wat langer wachten, maar wij waren binnen ca. 3 kwartier in de aankomsthal!

Hans, vader van Pascal, stond ons al op te wachten. Voor het eerst was Wil er niet bij. Zij was op Carmen (ons nichtje) aan het oppassen. De terugreis Amsterdam-Apeldoorn ging ook snel en om ca. 8.00 uur waren wij al thuis! Heerlijk even koffie gedronken en ik ben altijd van snel de koffers leeg halen en direct even de eerste was aanzetten.

Mijn mamsie kwam na mijn telefoontje al snel even koffie drinken. Uiteraard ook Wil even aan de telefoon gehad. Tussendoor even opa en oma gebeld en Karin. Michel & Elianne (werken) hebben wij 's avonds gesproken. Onwijs leuk dat ook mijn vader 's avonds nog een bakkie kwam doen. Wij lagen na het telefoongesprek met Michel direct in bed, ca. 21.00 uur. Het inslapen ging prima. Helaas was ik om ca. 2.15 uur al klaar wakker. Nou ja...maar even een uurtje gaan lezen. Gelukkig nog wel weer wat ingedommeld.

Vanmorgen rustig aan gedaan en nu lekker gestart met foto's sorteren etc. Pascal is al in de tuin gestart en ook alle was heb ik al gewassen en gestreken. Fijn hoor!

Wij hebben een overgetelijke tijd gehad en vonden het erg leuk dat jullie meegelezen hebben.

Op naar nieuwe plannen voor 2011-2012...hahahah. In 2012 staat Europa eigenlijk weer op het programma...
Noorwegen/IJsland, of toch een wat warmer land?? Wij willen ook heel graag nog naar de Dominicaanse Republiek om onze Sponsorzoon, Samuel op te zoeken...maar dat zal voor een paar dagen zijn...laten wij kijken wat alles ons gaat brengen...

Groetjes,
P&A
Geplaatst, 11 augustus 2011

• 11 Augustus 2011 - 10:46

Carla Groeneveld:

Fijn dat jullie weer thuis zijn. Ik heb genoten van de verslagen die je schreef. Tot maandag. groeten Carla x