12 en 13 juli, De reis naar Nieuw Zeeland, deel1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu 12 en 13 juli, De reis naar Nieuw Zeeland, deel1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

12 en 13 juli, De reis naar Nieuw Zeeland, deel1

Door: PenAHolthuis

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

13 Juli 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

12 juli 2011
Om 19.50 vertrok ons eerste vliegtuig naar Kuala Lumpur. bij het inchecken begon het al goed. Ons e-ticket nr. deed het niet. Na wat gedoe door de KLM med. konden wij dan toch inchecken. Met Hans en Wil nog even wat gedronken en toen zonder problemen aan boord.

Na een opmerkelijk goede nacht, lang leve: op1) oordoppen en op 2) valdispert,ben ik de nacht goed doorgekomen. Pascal ook. Je slaapt minder diep, maar ik heb heel wat uren gemist waar wij normaal al heel wat filmpjes hadden zitten kijken.

13 juli
Om ca. 15.00 uur op Kuala Lumpur geland. Weer helaas veel gedoe bij het inchecken. Nu duurde dit meer dan anderhalf uur. met een visa rijker, hadden wij volgens agency niet nodig als wij korter dan drie mnd in Nieuw Zeeland verblijven, en tig-keer computer systemen in en uit zitten wij nu te wachten op relax stoelen. Op naar onze volgende vlucht.

Wij vertrekken om 21.20 uur, 6 uur later dan in Ned.
Tja...wij moeten er wel wat voor over hebben, maar het gaat goe. Wij voelen oms ook nog goed. Sfeer is rustig en buiten is het boven 30 graden, maar dat merken wij niet.

Let op: wij weten niet of wij vaak een verslag online zetten, dus ga er aub niet vanuit dat er dagelijks iets komt!!! De reis proberen wij zo even vast te leggen. Wij zijn toch wel 28 uur onderweg...

• 14 Juli 2011 - 19:11

Hans En Wil:

Jullie kunnen dit met jullie reiservaring wel goed aan. Erg leuk om dit op deze manier te kunnen volgen. Heel veel plezier verder.