Dag 4, Stranddagje - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu Dag 4, Stranddagje - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

Dag 4, Stranddagje

Door: AnitaHvL

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

20 Juni 2015 | Curaçao, Jan Thiel

En toen was het om 6.00 uur weer dag, nog even terug om echt 7.00 uur op de klok te zien. Ik ben erg vroeg wakker, maar niet erg. Ik ga er dan uit en werk een uur-anderhalf aan mail en wat social. Pascal komt er dan uit en dan eten we ons ontbijtje. Boterhammetje en wat yoghurt, bakkie koffie erbij. Lekker wakker worden. Excht rustig aan.

Het is heerlijk buiten; of je nu om 24.00 uur buiten bent of om 12.00 uur; het is de hele dag bijna 30gr. Heerlijk met altijd vrij harde wind. Super verradelijk, want je hebt niet door dat het zo warm is. Tot je 's avonds onder de douche uitkomt en je lelijk rood bent. Hoort er ook een beetje bij de eerste dagen!

We zijn na wat wikken en wegen niet een verlenging van de autohuur aangegaan en ook naar Mambobeach stellen we uit tot we de auto hebben. We zijn helemaal niet van de excursies dat zoeken we zelf wel lekker op.

We zij einde vd ochtend naar het strand gegaan. Lekker twee bedjes, wat schaduw van de palmboom en genieten van 'rust, zon, zee en strand'. Tussendoor wordt er aan je bedje geserveerd: lekker vers fruit, een smoothie van de dag met verschillende soorten fruit of met de smaak citroen. Pascal lekkere Amstel bright-jes en een tosti.

We hadden vandaag naast ons een gezellig stel liggen uit Veldhoven (Hans en Hennie). We hebben wat gezellig kennisgemaakt en wat super leuk was, dat 's avonds er eerst happy hour was van 1700-1800 daar hebben we met zn vieren aan meegedaan en vervolgens was er een feest voor de zaterdagavond! We zijn ons gaan opfrissen en om 1945 zijn we terug gegaan naar Zanzibar voor het eten. Enorm leuk was dat het hele eiland was uitgelopen! We hebben met zn vieren gegeten en gekletst. Pascal had varkenshaas met pepersaus en ik vis, baracuda met rodekool, puree en gamba's. De vis was heerlijk de rode kool en puree wat te machtig, mar prima hoor! Na wat "Amstel Brights en zoete Rosé zijn we om 2300 uur terug naar ons huisje.

Misschien nu wel lekker slapen...??