Dag 3, Willem-Stad - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu Dag 3, Willem-Stad - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

Dag 3, Willem-Stad

Door: AnitaHvL

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

19 Juni 2015 | Curaçao, Jan Thiel

De nachten zijn nog vrij kort. Al gaan wij 's avonds enorm vroeg slapen. Uurtje of ca 5.45 ben ik wel wakker. Daar valt niet veel aan te doen. Ben kapot. Na het heerlijke eten, komen wij thuis en dan is het opperdepop. Echt helemaal...

'S ochtends om uurtje of 7.15 zat ik beneden bij receptie. Het liep allemaal mega traag. We waren er uiteindelijk achter dat dit ligt dat Googledrive en Dropbox toch bleven draaien... Niet zo handig niet... Hahaha. Gelukkig ging het vervolgens wat beter. En we hebben nu WiFi op de kamer en voor de andere apparaten gaan we naar de receptie. Je zit daar heerlijk op zitjes, dus prima te doen.

We dachten op tijd naar Willemstad te gaan, maar helaas misten wij de bus om ca 9.00 dus moesten wij wachten tot ca 11.00 uur. Ach ja, geen haast. Ook zijn we de afhankelijkheid niet gewend. We zijn niet echt van het openbaar vervoer, maar om nu te gaan betalen voor een dag autohuur en we zitten de hele middag in Willemstad is ook een beetje zonde.

In Willemstad hebben we lekker rondgelopen. Wat gedronken bij de puntjesbrug en wat gegeten. Hier ook gratis en goed WIFI. Erg prettig om dan toch even contact te hebben met 'kantoor'. Tussendoor gewoon lekker wat geslenterd. Is Willemstad bijzonder: 'nee', maar om de gekleurde huisjes te zien, de drijvende fruitmarkt is dan toch wel erg leuk! We zijn gewoon op Curacao. Soms voelt het wat onwerkelijk. Komt misschien ook dat we zo niet voorbereid weg zijn gegaan.

We zaten nog te dubben over snorkelspullen....ach ja wie weet komt er toch nog een setje! Hahaha.

Om ca 16.00 uur weer terug naar Jan Thiel Baai even lekker relaxen in de hangmat. En omdat het dan in Nederland al weer avond is, wordt het al weer rustig op de mail.

We zijn om 1930 uur wat gaan eten bij Zanzibar. Pascal lekker spareribs en ik heb genoten van van 'catch of the day': tonijnsalade, verse gamba's in marinade en risotto. Echt om te smullen. We wilden nog aan de bar gaan zitten, maar ik weet niet wat het is, maar mijn ogen vallen dicht...