Dinsdag 3 augustus, Marbella - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu Dinsdag 3 augustus, Marbella - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

Dinsdag 3 augustus, Marbella

Door: PenAHolthuis

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

03 Augustus 2010 | Spanje, Marbella

Dinsdag 3 augustus 2010, ca. 30-35 graden

Om ca. 8.30 uur opgestaan en om 9.30 uur zaten wij na een lekker ontbijtje in de auto op weg naar Gibraltar. Ongeveer een uurtje rijden. Terwijl wij in de ‘rij’ stonden om de grens over te gaan, werd ons gevraagd 40 euro te betalen! Ja, doei! Wij zijn omgekeerd en hebben de auto op een parkeerplaats geparkeerd. Dan maar wat verder lopen. Wij gingen de grens over en moesten toen wachten want de landingsbaan voor vliegtuigen loopt over de weg! Helaas ging toen alles niet zo heel goed. Er was bagage gevonden waar wat mee aan de hand was, wij moesten dus allemaal een heel eind naar achteren en moesten wachten, wachten en nog eens wachten. Op een gegeven moment werden wij gevraagd nog verder naar achteren te gaan en zelfs passagiers van bussen en auto’s moesten de voertuigen verlaten! Er kwam zelfs een robot het terrein op rijden om het een en ander te onderzoeken. Wij hebben er toen voor gekozen om terug te gaan…tja…hier ga je niet voor je lol staan wachten. Stel je voor dat er echt iets aan de hand is.

Wij zijn op de terugweg langs de Carrefour gereden, onze supermarkt. Wij zijn er dol op! Daar een tweetal mooie badlakens gekocht en uiteraard wat boodschappen. Om ca. 15.00 uur waren wij terug in onze studio. Wij hebben wat opgeruimd en zijn toen naar zee gegaan. Nog even lekker zwemmen en bakken. Om ca. 19.00 uur weer terug wat tapas gegeten en lekker gedoucht. Om 21.00 uur wat warms gegeten (hamburgers, brood, sallade etc) en wij zijn laat op de avond nog even over de boulevard wezen slenteren. Er werd een meisje heel mooi nagetekend. Daar hebben wij nog een tijd bij staan kijken. Echt super. Ik denk dat wij een uurtje of 00.30 uur in bed lagen.