Zaterdag 31 juli, Marbella - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu Zaterdag 31 juli, Marbella - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

Zaterdag 31 juli, Marbella

Door: PenAHolthuis

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

31 Juli 2010 | Spanje, Marbella

Zaterdag 31 juli 2010, ca. 30-35 graden.
Studio: Marbella (1c)

Vanmorgen eerst een goed ontbijtje in het hotel. Vervolgens zijn wij nog een rondje gaan lopen in Ronda. Daar leuke foto’s gemaakt en met een goede temperatuur de stad nog wat beter bekeken. Om ca. 10.30 uur zijn wij terug naar het hotel gegaan. Wij moesten de auto ophalen in een garage ca. 5 min. lopen vanaf het hotel. Het uitchecken ging weer prima, koffers en tassen in de auto en op naar Marbella. Een mega toeristische stad met veel hoge gebouwen, cafe’s/restaurants, winkels etc. Wij kwamen om ca. 12.20 uur aan bij het appartementencomplex. Wij belden aan, maar er werd niet gereageerd. Toen gebeld en dat werkte wel. Wij konden er direct in. Een knusse studio precies volgens de plaatjes: internet, wasmachine alles er op en eraan. Wat leuk is dat de ruimte heel economisch is ingericht. Elke ruimte heeft een functie. Achter deurtjes een keukenblokje. Het bed staat in een nis, de badkamer is super ruim: twee wastafels, een douche met jets en een toilet. Het zitgedeelte heeft een bar, bank en stoel. De bank kan ook weer omgebouwd worden tot bed. Dan is er een ruim terras wat direct uitzicht geeft op strand en zee! Echt super mooi. Er is een barbecue, wasrek, schoonmaakmiddelen, handdoeken/keukengerei alles.

Wij zijn eerst boodschappen gaan doen. Wij waren in een supermarkt, nou 10x niets. Dus verder doorgereden en toen lekker in kunnen slaan: drinken (Pascal is wat van plan met 3 liter cola en ca. 24 blikjes bier…maar ja). Ik een lekker flesje wijn (toch nog maar eens wat proberen). Wij gaan vanavond barbecueën dus helemaal leuk. Wij hebben ’s middags liggen lezen/puzzelen op ons terras. Tegen de avond nog even langs de boulevard gelopen en nog wat laatste boodschapjes gedaan. Verder lekker gegeten, barbecue: vlees, en genoten van elkaar en de zwoele avond/nacht op ons balkon.

Voor mijn verjaardag is weer lekker gebeld:
Ouders Pascal, Ina en Cor (SMS), Ouders Anita, Karin en Arjan, Michel, Elianne en Carmen.
Weer erg leuk. In mijn mailbox veel hyves felicitaties en ook van Jan en Aggie uit Italie een leuk berichtje.