Dinsdag 27 juli, Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu Dinsdag 27 juli, Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

Dinsdag 27 juli, Sevilla

Door: PenAHolthuis

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

27 Juli 2010 | Spanje, Sevilla

Dinsdag 27 juli 2010, ca. 35-40 graden.

Wij dachten om ca. 24.00 uur eerst wat een lawaai, maar wat bleek er was vuurwerk! Leuk om zo achter de kerk vandaan te zien komen. Wij denken dat het bij het water werd afgestoken.
Wij zijn weer om ca. 7.30 uur gaan ontbijten en liepen om ca. 8.00 uur weer buiten. Wij zijn eerst ‘Santa Cruz’ ingelopen en hebben daar lekker rondgedoold. Kleine straatjes etc. Vervolgens zijn wij nog wat kerkjes verder achterin Sevilla gaan bekijken. Wij hebben ‘Real Alcazar’ bekeken. Erg mooi. Vervolgens nog even de stad ingelopen en wat gedronken. Het lijkt weer wat warmer dan gister. Wij hebben nog een wandeling door de hitte naar de rivier doorstaan en daar foto’s gemaakt. Om ca. 14.30 uur waren wij in onze hotelkamer met lekkere broodjes en wat drinken. Met een soepje lekker opgegeten. Ook nog even gedoucht. Wij voelen ons elke keer best vies als wij in de stad hebben rondgelopen. Nog 1 avondje en dan gaan wij morgen al weer verder!

Wij hebben eerst gegeten bij een leuk uitziende tapasbar, maar helaas was het eten echt niet goed. Pascal had aardappels, kip en spinazie. Het droop van de olie. Ik had een bordje met oude kaas, rollade, ham en aardappelsalade met uiteraard brood. Wij zijn om ca. 22.00 eerst even langs het hotel gelopen en toen nog even naar de ‘gratis’ Flamengo bar geweest. Er leuk om te zien. De ruimte was bloedheet. Een soort loods met golfplaten. Er stonden houten banken en met een drankje was het best een bijzondere sfeer. Tussentijds viel er nog een behoorlijke bui regen (ca. 23.30 uur). Toen wij naar huis liepen, was het wel nat op de weg, maar de regen was opgehouden.