Vrijdag 23 juli, Zuhayra - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu Vrijdag 23 juli, Zuhayra - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

Vrijdag 23 juli, Zuhayra

Door: PenAHolthuis

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

23 Juli 2010 | Spanje, Madrid

Vrijdag 23 juli 2010, ca. 30-35 graden
Hotel: Zuhayra (208)

De wekker ging om ca. 8.00 uur. Wij hebben lekker ontbeten (voor het eerst een buffet). Om ca. 9.15 uur reden wij weg. Eerst naar Jaen. In het oude centrum was het erg druk en konden wij onze auto echt niet kwijt. Wij zijn wel de berg opgereden en hebben nog kort genoten van het uitzicht. Wij besloten door te rijden en zijn vervolgens nog gestopt in Priego de Cordoba. Wij hebben onze auto geparkeerd en hebben even rondgelopen. Nog een mooie fontein bekeken en leuke straatjes en mooie gebouwen. Om ca. 15.00 uur waren wij in Zuheros. Een klein wit bergdorpje. Wij hadden een mooie kamer met mooi uitzicht. Wij hebben eerst wat gerust en zijn toen het dorpje ingelopen. Een mooi plaatje geschoten van de kasteelresten op een rots. ’s Avonds liep het hele dorp uit. Wij hebben om ca. 21.00 uur gegeten in het hotel. Een romantisch diner voor twee. Wij aten in totaal met zes personen incl. ons zelf. Allebei als voorgerecht koude soep en vervolgens Pascal vlees en ik vis (vreselijk zout). Als dessert Pascal custard en ik yoghurt met een rode vruchtensaus. Uiteraard het dorpje nog op en neer gelopen. Wij zijn om ca. 24.30 uur gaan slapen. Wij hadden constant dorst.