Zondag 18 juli, Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu Zondag 18 juli, Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Pascal&Anita Holthuis - WaarBenJij.nu

Zondag 18 juli, Malaga

Door: PenAHolthuis

Blijf op de hoogte en volg Pascal&Anita

18 Juli 2010 | Spanje, Málaga

Zondag 18 juli 2010, ca. 35 graden,
Vlucht: HV6115, 6.50 uur en om 9.50 uur stonden wij aan de grond.
Hotel: Hotel Igh Eliseos, Paseo de Reding 19, Malaga

’s ochtends om 2.50 uur de wekker gezet. Pascal z’n ouders kwamen ons om ca. 3.30 uur ophalen. De weg naar Schiphol ging prima, het was niet druk onderweg. Wij hadden ons al via internet ingecheckt, dus wij konden onze koffers afgeven en door de douane. Dit keer ging bij ons allebei de zomer af. Ik werd dan ook helemaal gefouilleerd. Er was ook iets met de camera tas, dus alles moest eruit.
Ik had mij al een hele tijd verheugd op een luchtje en allebei een lekker luchtje gehaald en een bakje koffie gedronken. Om precies 6.50 uur gingen wij de lucht in. Een goede vlucht waar wij allebei zelfs wat geslapen hebben. De vlucht was ca. 2 uur en 40 minuten. Wij hadden gedacht nu onze auto direct op het vliegveld van Malaga op te kunnen halen, maar na even lopen werden wij opgepikt door een shuttle busje en die bracht ons na de vijf minuten verder op gelegen garage. Onze auto is een Chevrolet Aveo. Prima auto en de bagage past er prima in. Niet onbelangrijk.

Wij reden met onze meegebracht Tomtom zo naar het centrum. Voor wij het wisten stonden wij al voor het hotel! Om ca. 11.30 uur stonden wij al in onze hotelkamer! Heel apart. Wij hebben even wat omgepakt. De kamer is keurig. Er zit zelfs een keukenblokje en koelkast in. Erg prettig met dit weer. Het is namelijk wel ca. 30+ graden. Wij hebben eerst nog even wat geslapen en zijn toen het centrum in gelopen. Allebei moeten wij echt even wennen aan de warmte. Wij hebben lekker even in het centrum wat gedronken en verder wat rondgedwaald. Uiteraard even wat boodschappen gedaan en terug naar het hotel. Lekker douchen kan dan geen kwaad.

’s Avonds opnieuw het centrum ingelopen. Uiteraard even naar huis gebeld dat wij goed aangekomen zijn. Een telefoonkaart voor meer dan een uur bellen voor EUR 5,-. Daar kunnen wij dus wel even mee voort. Wij waren veel te vroeg in het centrum. Het eten begint echt niet eerder dan ca. 21.00 uur. Wij hebben wat tapas gegeten en toen nog maar wat geslenterd. Niet te laat naar de kamer. Allebei wel echt even bekaf.